داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای داناک

اولین عید دخترم مبارک

1392/1/9 17:58
نویسنده : Danak
2,033 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی 

عید شما مبارک ماچماچماچ                                                            دختر گل بابا ،امسال عید یه حال وهوای دیگه داره....................           یعنی خیلی متفاوته چون شما خیلی قشنگ یاد ما انداختی شبای بیخوابی جطوری میگذشت از شب اول شروع کردیا....گریهگریهگریه

تازه واکسن 4ماهگیت هم که باید دوم فروردین میزدیم و مراکز بهداشت تعطیل بودن برای همین با 4 روز تاخیر روز ششم زدیم و وای وای وای

تا حدود 36 ساعت بعد تب داشتی وگریه ...گریهگریهگریه

 

 

 

   اینم عکس روز تبت



ولی روی هم رفته همین که سالمی و پیشمونی خداراشکر تازه از دیروز یکم گریه هات کم شده و دختر گل بابا شدی دوباره اگه چشمت نزنم.

من و مامانی خیلی دوست داریم اینقدر که گاهی باهم بحثمون آخمیشه سر کارای تو ولی باز هم خوشحالیمنیشخند که داریم با تو زندگی را تجربه میکنیم.

عزیز دل بابا این عکس مال روز عیده ببین چقدر ماه شدی  عزیز دلم الان من خونه عمو مهدی هستم و از تالش عمو حسن و آیلین اینا اومدن اصفهان فعلا دستمون بنده عمو مهدی هم غر میزنه که جمع کنم بساطمو

عزیزمی دختر ماهم.

میبوسمتماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرشته
10 فروردین 92 16:01
سلام به این پدر و مادر مهربون
راستش اتفاقی تو گوگل وبلاگتونو پیدا کردم... باور کنید این اولین وبلاگیه اینقدر خوشم اومد آخه خیلی برام جالب بود که یه پدر و مادر با این همه سختی موقع بزرگ کردن بچشون، اینقدر کار بزرگی بکنند...
تنها چیزی می تونم بگم اینه که خوش بحال داناک جان... داناک جان میبوسمت و ازت میخوام تا عمر داری دست بوس پدر و مادر گلت باش که اینقدر بهت اهمیت میدن.

مریی از لطف شما
خیلی لطف کردین کامنت گذاشتین

هما
11 فروردین 92 6:59
سلام عیدش مبارک باشه انشاالله سالیان سال در کنار هم شاد و سالم زندگی کنید
وای خدا عکسش خیلی قشنگه


بازم ممنون مشتری پرو پا قرص وبلاگ داناک
مطمئنم داناک در آینده خاله هما را خیلی دوست داره چون اینقدر که شما پیگیرشی هیچکس نیست