داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دنیای داناک

سلام

1393/7/11 2:02
نویسنده : Danak
555 بازدید
اشتراک گذاری

داناک بابا............

 

سلام

 

سلام به تو که همیشه بهترینی

 

سلام به تو که همیشه عزیزترینی

 

دختر گل بابا،دختر شیطون بابا،همه چیه بابا

 

خیلی دوستت دارم

 

دختر گلم حالا دیگه 22ماهگیت تمومه و داری روزای 23 ماهگیت رو سپری میکنی.

 

دخترم الان دیگه مدل شیطونیات عوض شده

 

الان به اون مرحله از دوران خردسالیت رسیدی که دیگه

 

باید خیلی حواسمون بهت باشه

 

چون قدرت خیلی از کارها را داری ولی با خطراتش آشنا نیستی

 

دیر بجنبیم یا کارد دستته یا یه چیزی از رو میز پرت میکنی

 

یا از جایی بالا میریو یا..............................................

 

ولی با این حال هیچ وقت ازشیطونیات خسته نمیشم

 

هرچند مامان گاهی به واسطه ساعتهای بیشتریکه پیشته

 

یه کم خسته و ناراحت میشه

 

ولی من هر بار که میام خونه منتظر شیطتنتهای جور واجورتم

 

از شیرین زبونی که نگو ونپرس...............

 

دیونه میکنه آدمو 

 

مثلا وقتی یه کار بدی میکنی و دعوات میکنم

 

دستتو میزاری رو سینت و میگی : داناک داناک

 

یا وقتایی که میخوام ازخونه برم بیرون کفشاتو پا میکنی و میگی: میام میام

 

الان دیگه تقریبا همه چیز رو میگیحتی جمله 4کلمه ای هم میگی

 

مثلامیگی :عمو احسان دوستت داره...

 

راستی نمیدونم قبلا گفته بودم یا نه ؟

 

اعدادرو هم تا 4 خودت میشماری و بعدش رو هم تا 10

 

با ما تکرار میکنی.

 

ولی عادتای زشت هنوز سر جای خودشه......

 

هنوزم نسبت به دعواهای ما،خنده های ما،یا حتی ابراز علاقه ما...

 

جیغ و گریه و خودزنی ادامه داره.....

 

همین امشب بعد از یه خنده ما دوتا،

 

جوری توی صورتت زدی که کنار لبت زخم شد.

 

یا آرایشگاه کودکان که میبریمت اولش صدای گریه چندتا بچه میاد

 

ولی همین که بشینی روی صندلی دیگه فقط صدای تو میاد

 

وبقیه حرفی برای گفتن ندارند.

 

یا اصلا با مردای غریبه ارتباط برقرار نمیکنی....

 

والا چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بگم

 

دروغ چرا؟؟؟؟؟؟؟تعداد دندونات رونمیدونم الانم مامانت خوابه که بپرسم 

 

ولی فکر کنم 10 تایی باشه شایدم بیشتر...............

 

عاشق ترانه دوستت دارم یگانه ای 

 

بامامانت میشینی سریال ترکی میبینی...

 

یه چیز جالب ...............

 

هر گوشی اندروید که بهت بدیم نحوه کار کردن باهاش رو کامل بلدی

 

اول میگردی دنبال دکمه پاور،بعد قفلش رو باز میکنی

 

و اگه پسورد نداشته باشه که یا میری توی گالری

 

یا اینکه موزیک یا بازی.............

 

اگه هم پسورد داشته باشی میدیش به صاحبش و میگی

 

:مرسی مرسی(یعنی بازش کن).

 

من نمیدونم نسل جدید قراره چی بشه ولی ما توی زمان خودمون،

 

موزیک همیشگی آژیر خطر جنگ بود که از رادیو پخش میشد

 

بازیهامون همش دویدن و ورجه وورجه بی هدف بود

 

و سرگرمی که سالی یه بار بهمون آفر میدادن،

 

دیدن آلبومای سیاه سفید مال عهد تیرکمون میرزا که معمولا هم بی جلد بودن

 

(البته مادر فروغ همیشه آلبوماش نو وخوشگل بود)

 

حالا امکاناتی که شما دارین از نسلتون چی میسازه 

 

خدا میدونه

 

ولی امید وارم شماها از زندگیتون بهره ببرید

 

ما نسبت به نسل گذشتمون و امکانات اونا واقعا روزگار خوبی داشتیم ولی ..........

 

بگذریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

 

چند بار میخواستم در مورد این مساله هم برات بنویسم که چرا کم به کم

 

میام برات مینویسم ولی همش فکر میکردم درستش نیست

 

توی وبلاگت حرفای منفی باشه

 

ولی الان اینقدر دیر به دیر میام

 

که فکر میکنم حتمی باید توضیح بدم.

 

اولا که شغل من مغازه داریه

 

و این شغل توی این دوره زمونه و رکود اقتصادی وتحریم و...

 

برای قشر متوسط که ما هستیم دوران خوبی نیست

 

توی دو سال اخیر که افت بازار بوده و

 

مسائل و مشکلات مربوط به تجربه اولین بچه هم بوده

 

یه مدتی من روی کارم تمرکز نداشتم و رشته کار از دستم رفته بود

 

حالا یه چند وقته که بیشتر دارم انرژی میذارم

 

واقعا خسته میشم و وقتم خیلی کمه

 

خلاصه که بابا رو ببخش اگه دیر به دیر برات آپدیت میکنه

 

باورت نمیشه بگم امروز از ساعت 7.30 صبح که بیدار شدم یه سره کار کردم

 

فقط یه ساعتی برای ناهار که خونه بودم ......

 

الانم ساعت 2 صبح روزه بعده و من دارم ازخستگی میمیرمبدبو

 

کاشکی بشه بتونم فردا که بیدارشدم عکسای 16 ماهگیت رو

 

با چند تا عکس جدید از الانت آپلود کنم

 

بابارو ببخش

 

میبوسمتبوسبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

داناک
7 دی 00 14:29
سلام من خود داناک هستم و الان دقیقا نه سال و یک ماه و پنج روزمه و کلاس سومم😇