داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

دنیای داناک

تولد 11سالگی🥳

1402/9/26 17:54
نویسنده : Danak
240 بازدید
اشتراک گذاری


من یک سال دیگر بزرگ شدم با تجربیات بیشتر و دستاورد های بیشتر تولدم مبارک
سلام به همه کسانی که ۱۱ سال همراه من بودن و همیشه به من محبت داشتن
من کمی با تاخیر اومدم 
کمی نه خیلیییی تاخیر😐 
چون دوم روز تولدم بود و امروز یادم به وبلاگم افتاد
تو روز تولدم من حسابی سوپرایز شدم اینم بگم که به غیر از مامان و بابام مثل همیشه عمه جان و ستاره به من لطف داشتن و در این سوپرایز نقش داشتن❤ و بعد از اون میخوام از دوستای بابام تشکر کنم که تولدم رو به یاد موندنی تر کردنImage note
بعد از اینکه خرید تموم شد مامانم به بهونه ی چای و کاپوچینو مارو کشوند تو کافه ای که نزدیک اون فروشگاهه بود وارد که شدیم به خانومی رو دیدم که پشتش به ما بود و روی میزش یه بادکنک و یه کیک تولد رو دیدم و توی دلم گفتم اینم به بدبختیه امروز تولدشه و برا خودش کیک گرفته که یهو بلند شد دیدم اون بدبختی که تولدش بود دختر عمه ی بنده ستاره خانوم بودن که به نحوه خودش(کلی بوس و بغل) حسابی تولدم رو تبریک گفت یکم که نشستیم عمه جانم اومد اما بخاطر اینکه جایی دعوت بودن عمه جان یه چای خورد و رفت اما ما سفارشامونو دادیم و با ستاره یه عصرانه خوشمزه خوردیم و منم تا تونستم از کیکم استفاده کردم و کلی باهاش عکس گرفتم و تا همین چند روز پیش روی پروفایلم بود اما داخل کافه کیکم رو فوت نکردم و نخوردیمش و من دلم پیشش بود🎂
بعد از اون یکی از دوستای بابام بهش تلفن کرد و مارو به خونشون دعوت کرد
وقتی رسیدیم اونجا دیدیم به غیر از میزبان(عمو حمید و خاله پریسا) یکی دیگه از دوستای بابام هم اونجا بود بعد از اون به بابام گفتم بره کیکم رو از داخل ماشین بیاره بعد از اینکه اومد و درو باز کرد دیدم به غیر از کیک دوتا بگ کادو هم دستش بود و اونجا بود که چشمم برق زد👀💫
اول زدیم و رقصیدیم و من کیکم رو فوت کردم و نوبت رسید به کادو ها 
کادوی مامانی به کیف و جامدادی ست برای کلاس زبانم بود و کادوی بابایی هم یه هدفون بود و منم حسابی خوشحال شده بودم چون هم کیف کلاس زبانم بندش در حال پاره شدن بود و هم هدفونم خراب شده بود
ماه جونم، بابا جونم 
مرسی که منو به مدت ۱۱ سال تحمل کردید😂😃
و اینم بگم که کور خوندید اگه فکر کردید به همین راحتیا از شر من خلاص میشید من حالا حالاها هستم در خدمتتون🤪
من شرمندم انقدر اذیتتون کردم🥲
یکی هم نیست بگه شرمندگی به چه دردشون میخوره 🤗
خب دیگه پر حرفی کردمممم😐
تا یه مطلب بعدی خداحافظ😊


 

پسندها (3)

نظرات (2)


26 آذر 02 19:20
تولدت با تاخیر مبارک❤
Danak
پاسخ
ممنونم
آویناآوینا
26 آذر 02 19:35
تولدت مبارک انشالله زیر سایه حق همیشه موفق باشی
Danak
پاسخ
تشكر