داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای داناک

اولین سیزده بدر داناک

1392/1/13 20:02
نویسنده : Danak
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزمامانی

دختر نازم امروز برای اولین بار توی زندگی مشترک من و بابا فرشید ما سیزده بدر رو به خاطر راحتی تو ؛ تو خونه گذروندیم اما تو خونه عمو مهدی اینا ولی خوب اونم یه جورایی خوب بود و خوش گذشت ولی به بابایی بیشتر چون با عمو مهدی و عمو محسن با هم حسابی حال کردن و هر چی بهشون میگفتم پتوی تورو دورت بگیرن منو حرص می دادن و می گفتن هوا خوبه ولی خوب یکم باد می آمد و بابایی تورو توی قفس مرغای عمو مهدیم برد. اینم سند 

توام که قربونت بشم کیف کرده بودی حالا هم دیگه شب شده و ما گفتیم قبل از رفتن نهایت استفاده رو از خونه عمو مهدی ببریم یعنی با اینترنت خونش وب تورو به روز کنیم دخترم الانم من دلم خیلی گرفته چون دیگه تعطیلی تمام شد و بابایی از فردا میخواد منو تو رو تنها بزاره و بره به سلامتی مغازه و من می مونم و غرغرهای تو دختر ملوسم که باید بگم دختر من ملوسه , حیف که یه ذره لوسه اینو گفتم که فکر نکنی فقط بابایی برات شعر میگه دوست دارم چون داری غر می زنی باید خدافظی کنم میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هما
14 فروردین 92 20:25
خوشحالم که خویشحالی عزیزم وای هلنا نمیذاره بنویسم داره دیونم میکنه الانه که کتکه رو بخوره