داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای داناک

این روزها وقت بیشتری داشتم که بنویسم

1392/1/16 19:32
نویسنده : Danak
800 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماهم

عزیز دلم این روزها عید بود وتعطیلی و مهمونی .........

وچون خودمون تلفن ثابت نداریم توی خونه هرجا مهمونی میریم من از اینترنت میزبان استفاده میکنم.

الانم خونه یاسمین ایناییم و اینترنت مفتی............نیشخند

جیگر بابایی دیروز قبل از اینکه مامانی حمامت کنه چندتا عکس خوشگل ازت گرفتم که دوست داشتم بذارم توی وبلاگت این یکیشه:

قربون چشای قشنگ دخترم بشم

عزیز بابا جدیدا وقتی روی سینه میگیریمت و میگیم یک ... دو...

خودت و عقب جلو میکنی و ذوق میکنی

در ضمن چند بار میخواستم از کلیه کسانی که مارا در این امر یاری کردن تشکر کنم یادم رفته

اول از همه ستاره که از همه بیشتر کمک مامانت کرد و واقعا شب بیداری کشید باوجود اینکه درس داشت ولی کم نذاشت

به افتخار ستارهتشویقتشویقتشویق

وبعدشم عمه جان که همش مارو دعوت میکرد خونش که مامانی بیشتر به تو برسه

به افتخار عمه جانتشویقتشویقتشویق

دیگه همه دوستا و فامیل که در طول این مدت این همه زحمت کشیدن

خصوصا همسایه های خونمون که صدای تو را تا صبح میشنیدن ولی اعتراضی نکردن

فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد که بنویسم

میبوسمت عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق مامان آرشا
17 فروردین 92 20:53
آهنگ وبلاگتون خیلی قشنگ


مرسی از لطف شما
فرشته
17 فروردین 92 21:42
سلام خدا قوت

هزارماشاا... چقد عزیزه این داناک جان شما، از ته دلم براش دعا می کنم ایشالا همیشه سالم و تندرست باشه عزیزم
میبوسمت از دور داناک جان


سلام
متشکر از لطف شما
با اجازتون من یه مطلب از وبلاگ شما برداشتم
مامان فنچـــــــی
31 فروردین 92 19:20
وای چه نی نی بامزه ای .خدا حفظش کنه .شاد و خندان باشین


مرسی لطف دارین
کاش آدرس وبلاگ نی نی شما هم بود که میدیدیمش
تشکر
مامان اميرحسين
1 اردیبهشت 92 13:42
واي ديدين ؟؟؟
عجب زلزله اي بود...
خدا بهمون رحم كرد،
راستي دخمل نانازي دارين،خدا براتون حفظش كنه.


ممنون از محبتتون خدا نی نی شما هم نگه داره