داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای داناک

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

1392/1/27 21:37
نویسنده : Danak
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوبم

عزیز بابا دیگه داره آخرین روزای ماه پنجم تولدشو تجربه میکنه یعنی 6روز دیگه 5ماهت تمومه و وارد 6ماهگی میشی.حالا دیگه راحت وارونه میشی یه به زحمت چند سانتیمتری خودتو به جلو میکشی دیگه وقتی میخوابونیمت باید دوتا پشتی کنارت بذاریم که هم وقتی رو تخت خوابدی نیفتی پایین و هم سرت رو زمین نیفته،چند روز پیش وقتی وارونه شدی تا اون جایی که میتونستی گردنتو بالا نگه داشتی ولی آخرش خسته شدی و صورتت محکم خورد به زمین و تا کلی وقت گریه میکردی.

تازه موهاتو هم کوتاه کردیم چشمک همه میگن خیلی خوب کوتاهش کردیم.

                       اینم عکسش                                

 خداییش این روزا خیلی بد نیستی وقتی خوش اخلاقی خیلی خوبی و میخندی ولی امان از شبا ،که بیشتر وقتها نا آرومی. طفلی مامانت تا صبح نمیخوابه همش تو غر میزنی اونم بیدار میشه.باید همیشه ممنونش باشی، چون جدی جدی من یکی که نمیتونم اینجور بیخواب باشم.

چشمکمیگن از اینجا به بعد خوب میشیچشمک

نیشخندولی من که میدونم....ناقلانیشخند

  اولین پیک نیک دخترم هم1392/01/23 با خانواده مامانت رفتیم اطراف اصفهان و این اولین باری بود که شما بدون پتو تو فضای باز هوا میخوردی .

راستی تا حالا بهت نگفته بودم عمو مهدی اسم تو رو گذاشته (ورووجک)

میگه شبیه ورووجک و آقای نجاری:

اینم عکسش

 

نمیدونم چقدرش درسته؟

هرچی هست که برای من ومامانت خیلی خیلی عزیزی.

در ضمن ترانه متن وبلاگتو عوض کردم.

این آهنگ احسان رو خودم خیلی دوست داشتم و از طرفی هم واقعا حسی که به تو دارم کاملا جدیده و شبیه هیچ حس دیگه ای نیست.

این بود که این ترانه رو انتخاب کردم.

متن ترانه توی ادامه مطلب

حالا نظرات دوستان که اومد معلوم میشه این ترانه بهتره یا اون قبلی

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه
تو زیباترین آرزوی منی
منو از این عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه
از این عادت باتو بودن هنوز
ببین لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز
اگه بی تو باشم منو میکشه
یه وقتایی انقدر حالم بده
که میپرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من
همه شهر میگرده دنبال تو
منو از این عذاب رها نمیکنی
کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه
همین که فکرمی برای من بسه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرشته
31 فروردین 92 14:40
سلام پدر و مادر عزیز
الهی دور داناک جونتون بگردم خیلی نازه عزیزم، کاش پیش منم بود یه بوسش میکردم و روحم تازه میشد... میبوسمت داناک جان
به نظر من این آهنگ خیلی قشنگه اما چون این وبلاگ فقط برای داناک عزیزتون نوشته شده پس میگم اون آهنگ قبلی مرتبط تر و قشنگ تر بود... حالا هرکسی نظری داره
[hr
سلام
شما خیلی لطف دارین
ممنون از این ابراز احساس شما
مرسی که نظر دادین