داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دنیای داناک

به خونه خودت خوش اومدی

1391/9/16 18:47
نویسنده : Danak
639 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داناک گلم

امروز که دارم این مطلب و برات مینویسم 14روزت تمومه و وارد 15روز شدی ، این روزا حسابی سرکارمون گذاشتی البته همه و حتی دکترتم میگه کاملا طبیعیه که دل درد داشته باشی امیدوارم زودتر این دوران رو بگذرونی که خیلی اذیت نشیی بابایی . 

این هفته که ده روزت تموم شد حمامت دادیم و از خونه پدر بزرگت اومدیم خونه خودمون،                                                                  

                 تشویق به خونه خودت خوش اومدی دختر باباتشویق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sima
20 آذر 91 20:46
salam
tavalode in dokhamale khoshgelo beheton tabrik migam


مرسی از لطف شما
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 19:17
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام دوست عزیز
من انجام وظیفه کردم و به کوچولوی شما 5امتیازدادم
میخواستم بگم نی نی شما کلی نازه