داناکداناک، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

دنیای داناک

نامه بابا به دختر گلش

1391/10/10 18:48
نویسنده : Danak
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دونه بابا

امروزکه این مطلب و برات مینویسم به لطف خدا سی وهشت روز از شکفتنت میگذره غنچه کوچولوی بابا

خدا را شکر وضعیتت خوبه وافزایش وزنت هم مورد رضایت دکترته آخرین باری که بردیمت دکتر و وزنت کردیم 

دقیقا پنجشنبه بود و آخر هفته پنجمت.وزنت اونروز 3.250 بود. هرچند وضعیت رفلاکس معدت بهتر شده ولی بابایی 

                                             گریه هات گریهگریهگریهگریهگریه

بابایی چرا نمیذاری بخوابیمنگران

حالا من که خوبم ،میخوابم، طفی مامانی از روزی که به دنیا اومدی حتی 1 ساعت خواب راحت نداشته که وسطش نپره به خاطر سرو صداهای تو.

راستی یه چیزی.............

میگم چه ایرادی داره آدم صبح که از خواب پا میشه خوش اخلاق باشه؟؟؟؟متفکرمتفکرمتفکر

مثلا همین امروز آخرین شیری که دختر بابا صبح قبل از بیدار شدنش خورد ساعت 7صبح بودخواب،ولی ساعت 8که میخواستی از خواب بیدار بشی اینقدر بد اخلاق بودی که نگو ونپرسکلافه،حالا حساب کن آدم با کلی انرژی مثبت روز خودشو شروع کرده:

صبح زود رفته نون تازه خریده اومده بشینه صبحونه را با یه موسیقی آروم بخوره که دختر گلی خود به خود از خواب بیدار میشهعصبانی و مثل هر روز چشماشو میبنده ودهان را...گریهگریهگریه  

خلاصه گفته باشم اگه تکرار بشه یه عکس ازت میگیرم اینجا میذارم تا همه ببینن دخترم صبحا چقدر خوش اخلاقه........چشمک

راستی جمعه شب رفته بودیم خونه عمو امین(دوست بابا) هرچی تلاش کردم یه عکس از تو ویاسمین (دوستت) بگیرم برات بذارم تو وبلاگت نشد که نشد آخ آخه شیفت داشتید همش یا تو گریه میکردی یا یاسمین و یا یاسمین خواب بود یا تو، حالا جفتتون قول بدید دفعه دیگه دخترای خوبی باشین تا یه عکس ازتون بگیرم .

همین الان همینجای نامه عمو مهدی (دوست بابا) از ارمنستان زنگ زد کلیا سراغتو گرفت ویه عالمه ابراز محبت کرد بهت.

راستی چندروز پیش عمو احسان (دوست بابا)تلفن زد گفت :یه ترانه لالایی رضا صادقی (خواننده مورد علاقه من ومامانت)خونده که حتما به خاطر تولد داناک بوده ولی من گوش نداده بودم وبعد از این که گوش دادم دیدم خیلی خوشگله و تصمیم گرفتم  بذارم  روی وبلاگت پلی بشه.

متن ترانه لالایی رو میتونی تو ادامه مطلب بخونی

راستی یه چیز دیگه

سشنبه 1391/10/12 چهل روزت تموم میشه و قراره که دیگه ما شبا راحت بخوابیمخیال باطل

دیگه چیزی یادم نمیاد برات بنویسم دختر یه دونه بابا.

زود زود بزرگ شو 

 

میبوسمتماچ

 

                                      اینم آخرین عکسی که ازت گرفتم

شنبه 1391/10/09

لالا لالا لالا

ســـرتو بذار رو شـــونه هام

آروم بخواب گل بهار

من پیشتم

تا خـــود صبح

چشمــــاتو آروم هم بذار

اونقـــدر بیــــــدار می مونم

تا وقتی خـــوابت ببره

وقتی می خوابی

رویــاهم ناز نگـــاتو می خره

کابوسو زندون می کنم

خواب بد رو می سوزونم

مثل یه گنجشک کوچیک

آروم بخواب

مهــــــــــربونم

دستت تو دستای منه

عزیز خوب نازنین

چشماتو آروم هم بذار

رو شاپـــــر ابــــرا بشین

تا صبح

برات شعــــروغزل

لالایی عشق می خونم

چشمـــــــــاتو آروم هم بذار

من اینجا بیدار می مونم

حــــــافظ

خواب تو می شیم

منو خــــــدای خوب دل

چشمـــــــاتو فـــــردا می بینم

خوب بخـــــوابی

شبت بخیـــر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 19:59
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
هما
11 دی 91 16:08
سلام
نکران نباشید بزرگ میشه خوش اخلاق میشه فقط یکم پوستونو میکنه اشکال نداره این رسم روزگاره شما هم یه روزی پوست یکی دیگرو کندید اینها یعنی زندگی
خیلی این ترانه زیباست نشنیده بودم
وای چقدر شکلش عوض شده


سلام
نه نگران نیستم
زندگی رسم خوشایندیست
مرسی از کامنتهای پیوسته
حامد و هدی
11 دی 91 19:22
داناک دختر خوبی باش انقدر مامان باباتو اذیت نکن دیگه


مرسی
zahra,behzad
19 دی 91 0:32
داناک جان خیلی دوستت دارم


مرسی خاله زهرا داناک هم شما و عمو بهزاد دوست داره
(نازنین) مامان آقا طاها
19 دی 91 20:31
عزیزمی داناک کوچولو . این نیز میگذرد کاشکی تا وقتی زنده هستیم بزرگترین دغدغه زندگیمون دل درد بچه هامون و کمبود وزنشون باشه
سارا
1 بهمن 91 16:12
سلام خوبید؟! خوش می گذره؟ نه ازدواج نکردم، چه عکس قشنگی! خیلی زود خوب می شه داناک خانوم! راستی من یه پیشنهاد دارم عکس مامان باباها رو هم بذارید تا ببینیم بچه ها شبیه کی شدن اینقدر نازنننننننن موفق و شاداب باشید


salam
merci az coment shoma
motasefane too in sait gozashtan aks khanevadeha mamnooe